خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رییس جمهوری:

موانع اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۵۲

معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: دکتر روحانی تاکنون به ۱۱ استان کشور سفر کرده است و شاهد مصوبات کاربردی و عملیاتی بوده‌ایم.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور تاکنون به ۱۱ استان کشور سفر کرده است، که شاهد مصوبات کاربردی و عملیاتی در این سفر‌ها هستیم، گفت: حل موانع احتمالی بر سر راه اجرای مصوبات سفر‌ها را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، محمد شریعتمداری در نشست چگونگی اجرای مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان لرستان اظهار داشت: لرستان از استان‌های پیشرو در پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور است.

وی تصریح کرد: با توجه به شاخص‌های مختلف و اقداماتی که در راستای اجرایی شدن مصوبات سفر رییس جمهوری صورت گرفته است، به نظر می‌رسد استان لرستان از دیگر استان‌ها بهتر عمل کرده و کارنامه قابل قبول و رضایت‌بخشی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور از ادامه حمایت‌های خود برای حل برخی موانع احتمالی بر سر راه اجرای مصوبات خبر داد و افزود: با پیگیری‌های هفتگی استاندار لرستان جلسات لازم در وزارتخانه‌های مختلف برای برطرف کردن موانع تشکیل خواهد شد.

شریعتمداری گفت: با توجه به گزارش‌های دقیق استاندار لرستان بدون شک تمام چالش‌ها و موانع بر سر راه تحقق مصوبات سفر از جمله در موضوعاتی مانند تعریف روشی مناسب برای کمک به تکمیل چهارخطه شدن راه‌های لرستان، کمک به اعتبارات بخش صنعت استان، تعیین تکلیف حریم قلعه، پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و موارد دیگر با تشکیل جلسات مشخص در وزارتخانه‌های مختلف و با حضور استاندار لرستان، پیگیری و حل و فصل خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز