خبرگزاری کار ایران

منصوری:

نماینده باید در انجام مسئولیت‌های نمایندگی خود آزاد باشد

کد خبر : ۴۲۷۹۸۸

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس دهم گفت: باید نماینده در انجام مسئولیت‌های نمایندگی خود آزاد باشد.

محمدرضا منصوری با اشاره به این مطلب که اساسنامه لیست امید در شورای مرکزی در دست بررسی است، گفت: به نظر من در تهیه اساسنامه نباید محدودیتی در نظر گرفته شود بلکه باید نماینده در انجام مسئولیت‌های نمایندگی خود آزاد باشد.

منصوری تصریح کرد: بعضی نمایندگان ممکن است از سوی چندین لیست حمایت شده باشند که اختلاف سلایق امری عادی است. امابه نظرم نباید مرزبندی کرده و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به رای اعتماد بالای نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت گفت: این امر نشان از اعتماد مجلس به دولت دارد و فرصت استفاده از همه ظرفیت‌ها را به دولت می‌دهد که این امر مسئولیت و زحمت دولت را دوچندان می‌کند؛ وقتی نمایندگان از دولت حمایت می‌کنند به این معناست که در انتظار فعالیت موثرتر دولت هستند.

عضو فراکسیون امید افزود: این تعداد رای اعتماد به گروه و جناح ارتباطی نداشت. بعضی افراد در فراکسیون‌های مختلف عضو هستند اما در هنگام رای باید صلاح مملکت در نظر گرفته شود.

وی در مورد ترمیم کابینه گفت: دولت بودجه‌ای در اختیار ندارد، باید بسیاری از مسائل به صورت ریشه‌ای برطرف شود، هزینه و سودهای بانکی نیز در سال آینده به هزینه‌های دولت افزوده می‌شود که همه این امور نشان از لزوم برنامه ریزی دقیق دارد.

وی با اشاره به نقش فراکسیون‌ها در پیشبرد امور مجلس و در نهایت کشور گفت: فراکسیون امید می‌تواند نقش تاثیرگذار و تعیین کننده‌ای در مجلس داشته باشد، وقتی در مسائل سیاسی دو فراکسیون با هم متحد باشند بسیاری از امور می‌تواند تسهیل شود.

منصوری با اشاره به نقش عارف در ایجاد اتحاد در مجلس گفت: ایشان همیشه به دنبال مبانی اخلاقی در مجلس هستند و این امر در همراهی مجلس با دولت بسیار موثر بوده است.

در فراکسیون امید نیز اختلاف‌نظرهایی در رای اعتماد وجود داشت اما در پایان همه نشان دادند که هدف مجلس، حمایت از دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز