خبرگزاری کار ایران

آیت الله حسین مظاهری:

جامعه نیازمند همدلی، همزبانی و تعامل بین مردم است

asdasd
کد خبر : ۳۴۸۵۷۴

رییس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلیدگفت: طاعت الهی، حفظ آبروی مردم، خدمت به مردم و حفظ آبرو و شخصیت افراد ، مایه خیر دنیا و آخرت می شود لذا انسان ها باید برای حفط حرمت و آبروی یکدیگر بکوشند تا رحمت الهی شامل آنها شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آیت الله مظاهری در درس اخلاق این هفته خود در مسجد حکیم اصفهان افزود: ظلم به مرد, غیبت، تهمت و مواردی از این قبیل موجب سختی و شقاوت می شود که انسان باید در دنیا و آخرت تبعات آن را تحمل کند.

وی بیان کرد: طاعت الهی، حفظ آبروی مردم، خدمت به مردم و حفظ آبرو و شخصیت افراد ، مایه خیر دنیا و آخرت می شود لذا انسان ها باید برای حفط حرمت و آبروی یکدیگر بکوشند تا رحمت الهی شامل آنها شود. 

رئیس حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه بازگشت از گناه براحتی در دنیا امکانپذیر است ، افزود: با جبران حقوق مردم و توبه به درگاه الهی می توانیم سختی ها را در دنیا و آخرت از خود دور کنیم و زمینه سعادت و عزت را برای خودمان فراهم نماییم.

وی با بیان اینکه جوانان اهتمام به بازگشت از گناه داشته باشند، تصیرح کرد: بازگشت از گناه آسان و بسیار زیباست و خداوند اجر عظیمی برای این کار در پرونده انسان ثبت می کند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان اضافه کرد: انسان نباید از لطف خدا مایوس باشد بلکه باید همواره بدنبال جبران اشتباهات باشد زیرا جبران اشتباهات و گناهان سبب سربلندی می شود.

وی اضافه کرد: جامعه نیازمند همدلی، همزبانی و تعامل بین مردم است و انسان همانند بزرگان دین باید به فکر آسایش، سلامت و سعادت خود، اطرافیان و همنوعان باشد و خدمت به همنوعان سربلندی انسان و جامعه اسلامی را در بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز