خبرگزاری کار ایران

علی فرجی تاکید کرد:

متاسفانه به قمصر به چشم روستا دیده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۱۴۴

قمصر بزرگترین روستای شهرستان ری بوده و در بخش کهریزک این شهرستان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان‌تهران، علی فرجی که چند روزی است به عنوان دهیار روستای قمصر معرفی شده است در دیدار با تعدادی از اصحاب رسانه شهرستان‌ری گفت: متاسفانه به قمصر که دارای امکاناتی همچون امکانات یک شهر است، به چشم روستا دیده می‌شود و جمعیت بالای این شهر مستحق خدمات بهتر و شایسته تری است.

وی افزود: اگر چه طی چند دوره گذشته فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، در قمصر نیز فعالیت‌های خوب و چشمگیری صورت گرفتهاما باز امکان ارایه خدامات بهتر به اهالی روستا وجود دارد.

دهیار قمصر با اشاره به اینکه دهیار سابق این روستا به عنوان دهیار نمونه کشوری شناخته و معرفی شده است از خدمات جلیل راستگویان در مدت زمان تصدی دهیاری این روستا قدردانی کرد.

پارمراد احمدوند، رئیس شورای اسلامی روستای قمصر نیز با قدردانی از تلاش های جلیل راستگویان، دهیار قبلی و محمود مالمیر سرپرست دهیاری و خیر مقدم به علی فرجی، دهیار جدید به بیان جایگاه ویژه روستای قمصر در بخش کهریزک پرداخت و گفت: خداوند متعال را شاکریم که مجموعه دهیاری و شورای اسلامی توانسته بخش عمده ای از نیاز های اهالی روستا را برآورده کند که این مهم فقط بخاطر مدیریت خوب مجموعه دهیاری  و زحمات پرسنل صورت پذیرفته و امید وارم که از این پس نیز به همین صورت ادامه یابد.

علی فرجی اخیرا به پیشنهاد شورای اسلامی روستای قمصر و با حکم سید ناصر موسوی، بخشدار کهریزک به عنوان دهیار قمصر معرفی و مشغول به فعالیت شده است.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز