خبرگزاری کار ایران

جلسه شواری‌هماهنگی جبهه‌اصلاحات آذربایجان‌غربی؛

تاکید احزاب اصلاح‌طلب آذربایجان‌غربی بر دفاع از حقوق اقوام

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۵۴۳

پنجمین جلسه شورای هماهنگی جبهه‌اصلاحات آذربایجان‌غربی در سال‌جاری، عصر امروز در ارومیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، احزاب و تشکل‌های عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان‌غربی در این جلسه، سعید رضازاده دبیر حزب همبستگی استان را به عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی معرفی کردند.

همچنین بنا به تصمیم اعضا، مجید محمدی دبیر مجمع نیروهای خط امام استان، به عنوان نایب‌رئیس و سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی تعیین شد.

مدت مسئولیت دوره‌ای رئیس و نایب رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان‌غربی به مدت سه ماه خواهد بود.

نادر علیزاده دبیر مجمع دانش‌آموختگان ایران‌اسلامی استان نیز به مدت یک‌سال، به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی انتخاب شد.

همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی در این جلسه، ضمن محکومیت اهانت صورت گرفته در برنامه تلویزیونی شبکه 2 صداوسیما، بر دفاع از مطالبات و حقوق راستین اقوام ایرانی توسط احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب تاکید کردند.

همچنین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان با تاکید بر جایگاه ویژه جنبش دانشجویی در پیشبرد اندیشه اصلاح طلبی در کشور، تصمیماتی را در زمینه بزرگداشت باشکوه 16 آذر و دعوت از چهره های مطرح ملی در هفته ها و ماههای آتی برای برگزاری همایش در اکثر شهرهای آذربایجان غربی اتخاذ کرد.

در پایان پنجمین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان، اعضای شورا بر اجماع و همبستگی بیش از پیش اصلاح طلبان استان تاکید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز