خبرگزاری کار ایران

نصرالله دریابیگی

خانه کارگر در کشور 63 شعبه دارد

دبیر اجرای خانه کارگر مازندران گفت: تشکیلات کارگری، تنها تشکل غیردولتی‌ست که با دستور امام و با پیگیری شهید بهشتی شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، نصرالله دریابیگی عصر امروز در دیدار با فرماندار قائم شهر با بیان اینکه قشر کارگری همیشه حمایت همه جانبه خود را از رهبری و نظام اعلام کرده است اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب باید بدانند که آزادی سخن در ایران وجود دارد.

وی افزود: تشکیلات کارگری، تنها تشکل غیردولتی است که با دستور امام راحل (ره) و با پیگیری شهید بهشتی شکل گرفت و همواره به ندای روحانیت و امام راحل لبیک گفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه در حال حاضر خانه کارگر با حمایت‌های مقام معظم رهبری، ۶۲ شعبه در سراسر کشور دارد تصریح کرد: از این تعداد ۴ شعبه سهم استان مازندران است.

دربایگی اظهار داشت: قانون کار یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و با حمایت‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به تشکیل شد که با عنایت‌های ویژه رییس جمهور و وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال پیگیری است.

با بیان اینکه نداشتن امنیت شغلی و دستمزد کم مشکلات زیادی را برای کارگران و بازنشستگان به وجود آورده است گفت: امیدواریم امنیت شغلی و رفع مشکلات متعدد کارگران و بازنشستگان بعد از این توافق هسته وضعیت بهتری پیدا کند.

در ادامه رییس اتحادیه زنان خانه کارگر مازندران گفت:: اردوهای زیارتی سیاحتی و اهداء سبد کالا در اعیاد مختلف از دیگر فعالیت‌های اتحادیه زنان بوده است.

زهرا صادقی با بیان اینکه این اتحادیه حمایت از زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست را بر عهده دارد اظهار داشت: آموزشهای کوتاه مدت در رشته‌هایی همچون کامپیو‌تر، حسابداری، زبان، قالیبافی و غیره در شهرستانهای ساری، آمل، بهشهر و به مرکزیت قائم شهر به صورت رایگان به اعضا ارایه می‌شود.

وی افزود: اردوهای زیارتی سیاحتی و اهداء سبد کالا در اعیاد مختلف از دیگر فعالیت‌های اتحادیه زنان بوده است.

صادقی از فرماندار و مسئولین خواست نگاه ویژه و پررنگ تری به جامعه زنان داشته باشند.

کد خبر : ۳۰۱۷۰۲