خبرگزاری کار ایران

مشاور نظامی مقام معظم رهبری در مراسم گرامیداشت استاد پرورش:

مرحوم پرورش هیچ‌گاه از اصول و خط امام راحل(ره) جدا نشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۸

خصوصیات بارز استاد پرورش در قالب یک جمله توصیف شدنی نیست اما باید گفت او انسانی متدین، مردم‌دار، عارفی مجاهد بود که در دوران زندگی خود جهاد در راه خدا و عقلانیت را با هم آمیخت و خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.

ایلنا: مشاور نظامی مقام معظم رهبری گفت: خصوصیات بارز استاد پرورش در قالب یک جمله توصیف شدنی نیست اما باید گفت او انسانی متدین، مردم‌دار، عارفی مجاهد بود که در دوران زندگی خود جهاد در راه خدا و عقلانیت را با هم آمیخت و خود را وقف اسلام و انقلاب کرد.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از اصفهان، سردار سرلشگر " رحیم صفوی " در مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم سید علی اکبر پرورش اظهار داشت: رحلت استاد پرورش که از یاوران صدیق انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، ضایعه‌ای جانسوز و دردناک برای انقلاب است.

مشاور نظامی مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم که مردم شهید پرور اصفهان حضوری گسترده در مراسم تشییع استاد پرورش داشته‌اند به این معنی است که او انسانی مخلص و مردم دار بوده است.

سردار " صفوی " افزود: هنر استاد پرورش تربیت انسان‌های وارسته و بزرگ بود که بنده نیز افتخار شاگردانی وی را داشته ام.

وی با بیان اینکه استاد پرورش هیچ گاه از اصول و خط امام راحل جدا نشد، گفت: وی یاور صدیق امام و انقلاب و حامی ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بود که در دوران انقلاب، درزمینه برخورد با انحرافات بنی صدر، حمایت از شهید بهشتی و دفاع از آرمان‌های امام با قدرت فعالیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز