خبرگزاری کار ایران

سالاری خبر داد:

اجرای طرح روستای پاک در استان بوشهر

asdasd
کد خبر : ۳۲۰۸۵۳

استاندار بوشهر از اجرای طرح روستای پاک در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر  گفت: توجه به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در استان‌بوشهر سبب توسعه یافتگی در سایر بخش‌ها می‌شود و با توسعه فرهنگی می‌توان زمینه توسعه متوازن و همه جانبه را بوجود آورد.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای افزایش فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جوانان در شهرها و روستاهای مختلف استان در قالب طرح‌های ۱۵ گانه امید بیان کرد: با پرکردن اوقات فراغت جوانان با فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی علاوه بر افزایش روحیه مشارکت در افراد زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز به‌وجود آمده است.

سالاری از بهره‌برداری ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در شهرهای ۳۷ گانه و روستاهای با جمعیت بیش از ۵۰۰ نفر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با  توزیع مناسب امکانات در تمام روستاهای استان بوشهر با سرانه ۳ متر مربع بوستان امید راه‌اندازی می‌شود که این فضای ایجاد شده مرکز تجمع و اجرای فعالیت‌های اجتماعی افراد است.

وی از افزایش سرانه بوستان‌های شهری از ۳.۶ متر مربع به بیش از ۸ مترمربع خبر داد و افزود: ۵۰ درصد از بوستان‌های شهری استان بوشهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر از طرح «روستای پاک» به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های مهم استان نام برد و گفت: تمام روستاهای استان بوشهر تا پایان امسال مجهز به امکانات و تجهیزات جمع‌آوری و بازیافت زباله می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز