خبرگزاری کار ایران

در اسلام آباد غرب

برترین‌های جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «مرصاد» معرفی شدند

جشنواره ملی نمایشنامه نویسی «مرصاد» در اسلام آباد غرب با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اسلام آبادغرب، جشنواره ملی نمایشنامه نویسی مرصاد در مجتمع فرهنگی غدیر اسلام آباد غرب با معرفی نفرات برتر در این شهرستان به کار خود پایان داد.

در این مراسم اهالی فرهنگ و هنر، مسئولین استان و شهرستان، امام جمعه محترم اسلام آباد غرب، فرماندار، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و معاونین و کارشناسان اداره کل، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران ادارات حضور داشتند.

مهمان ویژه این جشنواره نیز پرستو گلستانی بازیگر مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشور بود.

ابراهیم رحیمی زنگنه رحیمی، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزاری جشنواره نمایشنامه نویسی مرصاد در گستره ملی و در شهرستان اسلام آباد غرب را رویدادی مهم ارزیابی کرد و از برگزاری این جشنواره به صورت کشوری و با اجرای صحنه ای در سال آینده خبر داد.

در این جشنواره، هیات داوران سه متن از سه هنرمند را بدون ترتیب اولویت به عنوان متون برتر جشنواره معرفی کردند و در پایان برنامه به هنرمندان برتر و برگزیدگان جشنواره، تندیس و لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

آثار برگزیده این جشنواره:

«تفنگ و تنبور» به نویسندگی محسن عظیمی از استان کرمانشاه

«رازهای روزهای بمباران» به نویسندگی کامران شهلایی از استان کرمانشاه

«روایاتی پیرامون یک مرد» به نویسندگی نازیلا غفاری از استان تهران

همچنین هیات داوران جشنواره ٧ اثر: «مردمان میدان»، به نویسندگی علیرضا عمادی از استان تهران. «دوزخ، برزخ، بهشت» به نویسندگی وحید درویشی از استان گیلان (رشت). «ما برای میهنمان می جنگیم» به نویسندگی نیما حسن بیگی از استان قزوین. «شهربانو» به نویسندگی مجید کاظم مژدهی از استان گیلان (رشت» .(او خدا را بوسیده است» به نویسندگی احسان شادمانی از استان فارس (شیراز » . (امشب را فراموش نخواهد کرد» به نویسندگی مسعود احمدی از استان فارس (شیراز) و همچنین «تارا» به نویسندگی بهزاد اسکندری از استان کرمانشاه به عنوان آثار برتر این جشنواره معرفی کردند.

هیات داوران این جشنواره بر عهده آقایان حمیدرضا نعیمی، شهرام کرمی، محسن سراجی بود.

گفتنی‌ست بیش از ٢٥٠ اثر از ١٠٠ هنرمند از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

کد خبر : ۳۲۰۰۰۷