خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان

نیاز زیادی به ایجاد زیر ساخت‌های بیشتر در حوزه فناوری داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه بسیاری از جهش‌های علمی که اکنون در کشور ایجاد شده به دلیل وجود زیرساخت‌هایی است که متخصصان رشته کامپیو‌تر فراهم کرده‌اند، گفت: هنوز به ایجاد زیر ساخت‌های بیشتر در حوزه فناوری نیاز داریم

به گزارش ایلنا از همدان؛ سعید جامه بزرگی امروز در دومین همایش ملی شهر الکترونیک که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد با بیان اینکه این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های پیشرفته در غرب کشور است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از نظر کمی رتبه نخست و از نظر کیفی بعد از دانشگاه بوعلی سینا، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

سعید جامه بزرگی در ادامه بیان داشت: حدود ۵۰ -۶۰ سال پیش در رشته شیمی انجام برخی محاسبات محال بود اما اکنون با توجه به زیر ساخت‌هایی که با همت متخصصان رشته کامپیو‌تر ایجاد شده است اساتید و دانشمندان به موفقیت‌های بزرگی دست یافته‌اند.

سعید جامه بزرگی با اشاره به اینکه خرید برخی از مجلات بین المللی نیاز به امکانات مالی و زیر ساخت‌ها الکترونیکی دارد، افزود: در این راستا متخصصان باید به فکر کسانی که به این امکانات نیاز دارند باشند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند پله‌های جدید برای ترقی و پیشرفت هستیم، اظهار داشت: برای شهر همدان که دارای قدمت تاریخی و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است در حوزه گردشگری باید با معرفی این شهر در فضاهای مجازی گردشگران را برای بازدید و آشنا شدن با فرهنگ مردم این شهر جذب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان درادامه عنوان کرد: متخصصان رشته کامپیو‌تر پتانسل‌های زیادی برای ایجاد زیر ساخت‌ها و تحولات زندگی افراد جامعه دارند که در این راستا باید تلاش بسیاری برای بهبود زندگی مردم کنند.

سعید جامعه بزرگی در پایان با تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت حاج حسین همدانی گفت: مردم استان همدان همایش بزرگی را در مراسم تشییع این شهید بزرگوار برگزار کردند و اکنون جوانان بسیاری برای دفاع از حرم معصومان (ع) و زنده نگه داشتن یاد و راه امام حسین (ع) اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر : ۳۱۳۴۶۷