خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی کاشان

اثرپذیری کارهای فرهنگی در آینده نتیجه بخش است

عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: اثرپذیری کارهای فرهنگی نه تنها در حین برنامه بلکه در آینده نیز نتیجه بخش خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان مجید شمس در جشن «شهد و شکر» در فرهنگسرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در منطقه راوند گفت: راه‌اندازی فرهنگ سرا‌ها در محلات و مناطقی که نیاز به اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی دارند توسط مسوولان شهری قابل تقدیر است.

وی، با تشکر از حمایت شهرداری، شورای شهر و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان در ایجاد چنین فضاهای سالم و اثربخش اظهار کرد: تقویت برنامه‌های فرهنگی می‌تواند موجب رشد هر منطقه یا محله شود.

عضو شورای شهر کاشان، حضور شهروندان منطقه راوند در کلاس‌های آموزشی و ورود به همایش‌ها، جشن‌ها و ویژه برنامه‌هایی که در این فرهنگ سرای تازه تاسیس برگزار می‌شود را مورد تاکید دانست وخاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت مردمی و تدبیر بیشترشاهد برنامه‌های فرهنگی و معنوی در این فرهنگسرا باشیم.

شمس تاکید کرد: استفاده شهروندان از این فضای آموزشی و ورزشی موجب رشد و تقویت در ایجاد فضاهای فرهنگی و متنوع در سطح منطقه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز، از برگزاری ویژه برنامه‌های مدون و پیش بینی شده توسط این سازمان در زمینه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و آموزشی بطور سالیانه در فرهنگ سرای المهدی (ع) راوند خبر داد.

مهدی نادعلی تاکید کرد: راه‌اندازی این فرهنگسرا در راوند با عنوان «فرهنگسرای خانواده» سعی شده خانواده‌های این منطقه را با ویژه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی تحت پوشش قرار دهد.

وی، اعلام همیاری و همکاری هیئات و کانون‌های فرهنگی منطقه راوند را خواستار شد و گفت: امیدواریم با استقبال مسوولان و مشارکت مردم این منطقه در هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، هنری و مذهبی بتوانیم فضای خوب فرهنگ سرای المهدی (عج) را معرفی کنیم.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از استقبال پرشور مردم منطقه راوند در ویژه جشنی که در این فرهنگسرا برگزار شد قدردانی کرد و افزود: امید است به زودی شاهد برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در این فرهنگسرا باشیم.

 فاطمه طحانیان مدیر فرهنگ سرای المهدی (عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، معرفی هرچه بهتر این فرهنگ سرا به همشهریان، ایجاد محیطی فرهنگی، هنری و سلامت برای خانواده‌ها و گذراندن اوقاتی سالم در این فرهنگ سرا را از جمله اهداف برگزاری جشن «شهد و شکر» برشمرد واظهار کرد: معرفی دیار قطب الدین راوندی و راه‌اندازی فرهنگ سرای المهدی (عج) در راوند با حضور و شرکت خانواده‌ها اثربخش خواهد بود.

گفتنی‌ست: جشن «شهد و شکر» با حضوراعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و معاونین سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و مردم منطقه راوند و کاشان و با اجرای ویژه برنامه‌های شاد و متنوع شامل، قصه گویی قرآنی توسط سوین بیک ۶ ساله، اجرای موسیقی توسط ۲ خواننده جوان و محبوب منطقه کاشان جواد باقری و محمد قدیر‌زاده، اجرای تواشیح بسیارعالی گروه تواشیح بین المللی نورالزهرا از تهران توسط آقایان وحید قربانی محمد آقاجانی، مسعود زرجام و عباس صادقی، برگزای مسابقه و اجرای نمایش بسیار زیبای سید مهدی بدیع زادگان ۳۴ ساله با ۲۰ سال سابقه کار در نمایش «سایه با دست» از اصفهان توسط حمید صمیمیت مدیر شرکت تشریفات لبخند برگزار شد.

کد خبر : ۳۰۲۵۱۵