خبرگزاری کار ایران

انتقاد شدید شهردار یاسوج از عملکرد صدا و سیما کهگیلویه و بویر احمد

شهردار یاسوج از عملکرد شبکه محلی صدا و سیمای این استان در سال همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، محمدعلی جاوید شنبه در نشستی با رسانه‌ها در شهرداری این شهر گفت: متاسفانه شبکه محلی دنا بعد از تعطیلات عیدفطر امسال تاکنون چهارگزارش استانی و ملی برعلیه شهرداری یاسوج منتشر که سبب تشویش اذهان عمومی شده است.

وی با اظهار نگرانی خود از عملکرد شبکه دنا در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در سالی که مزین به همدلی و هم‌زبانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده متاسفانه شبکه دنا در این استان با انتشار گزارش‌های یک طرفه به تشویش اذهان عمومی برعلیه شهرداری یاسوج اقدام کرده است.

شهردار یاسوج افزود: اگر شبکه محلی دنا به رویه‌ای که اکنون بدست گرفته ادامه دهد بدون شک از طریق دادگستری و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های کشوری برخورد خواهیم کرد.

جاوید از ارسال نامه‌ای برای مسوولان استانی و مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد بعنوان اتمام حجت خبر داد و بیان کرد: قصد نداریم دلایل این اقدامات شبکه محلی دنا را با مردم در میان بگذاریم و اگر روند تخریبی خود را ادامه دهند دلایل اقدامات آنها را به شهروندان خواهیم گفت.

وی گفت: من اهل باج دادن به هیچ فرد و یا گروه سیاسی نبوده و نخواهم بود و از زمان مسوولیتم در شهرداری یاسوج نیز باج نداده‌ام.

شهردار یاسوج افزود: اینکه گزارشگری بیاید و بگوید چون فلان کوچه را آسفالت نمی‌کنید ما این گزارش را منتشر می‌کنیم برای ما مهم نیست چون اهل باج دادن نیستیم.

جاوید ، عملکرد شبکه محلی در سال همدلی دولت و ملت در حوزه شهرداری یاسوج عملکرد مطلوبی ارزیابی نکرد و گفت: ما معتقد به بازبودن فضای انتقادی هستیم اما معنایی ندارد عده‌ای چون رقیب ندارد با بهره‌گیری از امکانات ملی، سبب زیرسوال بردن خدمات نظام شوند.

وی افزود: اقدامات شبکه محلی دنا سبب منحرف شدن ذهن شهروندان و گردشگران در ارتباط با خدمات رسانی شده و تجزیه و تحلیل آنها در زمینه خدمات رسانی‌ها منصفانه نیست.

شهردار یاسوج به تشریح برخی از اخبار منتشر شده شبکه محلی دنا در زمینه شهرداری این شهر پرداخت و اظهار کرد: بسیاری از شهروندان با ما تماس گرفته و از این وضعیت اظهار گله‌مندی کرده‌اند.

جاوید افزود: فرمان رهبری معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار داده و ضمن ارسال نامه‌ای به مسوولان استانی و مدیرکل صدا و سیما، در صورت روند موجود به شهروندان اعلام می‌کنیم چه دلایلی برای تخریب مجموعه شهرداری یاسوج توسط شبکه محلی دنا وجود دارد.

کد خبر : ۲۹۴۳۳۹