خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت و تجارت مازندران

بانک‌ها به بخش‌نامه‌های بانک مرکزی توجهی نمی‌کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بسیاری از مشکلات بانکی در سیستم استانی قابل حل نیست و بانک‌ها به بخش‌نامه‌های بانک مرکزی توجهی نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، محمد محمدپور عمران در مراسم افتتاح واحد تولیدی در غرب مازندران اظهار کرد: امروزه صنعت به‌شدت تحت فشار است و چاره‌ای هم نداریم که به‌سمت صنعتی‌شدن حرکت کنیم.

وی افزود: موج‌های سهمگینی صنعت را مورد تهدید قرار داده است و پیکان زهرآلود تحریم‌های ناعادلانه و یک‌جانبه قدرت‌های زورگو به‌سمت صنعت کشور نشانه رفته است.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار کرد: هجمه‌های دشمنان، افزایش نرخ ارز، سیاست‌های سه‌ قفله و شش قفله انقباضی بانک‌ها ضربات مهلکی بر پیکر صنعت وارد کرد و با این شرایط انتظار رشد از صنعت فکری بیهوده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی درحال استفاده از اندوخته‌های خود هستند، تصریح کرد: بانک‌ها برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید هیچ‌گونه حرکتی نمی‌کنند.

محمدپور عمران خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات بانکی در سیستم استانی قابل حل نیست و بانک‌ها به بخش‌نامه‌های بانک مرکزی توجهی نمی‌کنند.

کد خبر : ۲۸۸۳۲۲