خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان، در همایش تجلیل از شوراها تاکید کرد:

افراد از دادن وعده‌های غیر واقعی و غیرقابل انجام اجتناب کنند

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۹۵۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، گفت: افراد از دادن وعده‌های غیر واقعی و غیرقابل انجام اجتناب کنند، افکار عمومی میزان و معیار مناسبی برای ارزیابی و قضاوت درخصوص عملکرد شوراهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امروزچهارشنبه (۹اردیبهشت) در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی زنجان، اظ‌ها رداشت: بر اساس قاعده انتخاب مردم برای مدیریت جامعه انتخاب درستی است.

آیت الله خاتمی، دراین زمینه انتخاب مردم را دارای دو مولفه اساسی در جامعه دانست و گفت: اینکه فرد انتخاب شده برای یک مقطع زمانی از سوی مردم انتخاب می‌شود، اگر فرد انتخاب انجام شده نتواند پاسخگوی نیازهای مردم در جامعه باشد مردم می‌توانند تصمیم گیری دیگری داشته باشند.

وی همچنین دراین راستا متذکر شد: این امر می‌تواند جلوی فساد و طغیان را گرفته و در عین حال به همه افراد و گروه‌ها فرصت مناسب برای ارایه نقطه نظرات مدیریتی را در جامعه خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه اگر قدرت کنترل کننده ظاهری و باطنی نداشته باشد دیکتاتوری می‌آورد، اضافه کرد: قانون اساسی ایران بدون تعارف در مقایسه با قوانین سایر کشور‌ها مترقی از پویایی قابل توجهی برخوردار است.

آیت الله خاتمی درادامه از حضور مردم در عرصه‌های مختلف به عنوان یکی از ظرفیت‌های قوانین مترقی نام برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین دراین زمینه اظهار داشت: افراد پیش از انتخاب از سوی مردم و حضور در شوراهای اسلامی باید نگاهی علمی به مسایل مختلف داشته باشند و از وعده‌های غیر واقعی و غیرقابل انجام اجتناب کنند.

آیت الله خاتمی در پایان سخنان خود، با تاکید بر لزوم اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در مدیریت شهری اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم هرچه نیت خالص‌تر و در راه رضای خداوند باشد از برکات بیشتری برخوردار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز