خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران:

ایجاد بستر اشتغال مجدد برای بازنشستگان، زیر پا گذاشتن میثاق ملی است

asdasd
کد خبر : ۲۷۳۸۳۳

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران گفت: کارگران اسوه رنج و استقامت هستند و آبادانی این مرز و بوم مرهون دستان توانای آنهااست.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در همایش تجلیل از  کارگران و بازنشستگان استان مازندران که در حسینیه عاشقان شهرستان ساری برگزار شد با بیان اینکه نظام و مسئولین جمهوری اسلامی به بوسه تاریخی پیامبر و فرمایشات امام اعتقاد دارند که باید به کارگران توجه کرد اظهار داشت: کسی نسبت به جامعه کارگری مقصر نیست و اگر بی توجهی می شود خودمان مقصریم.

وی افزود: کارگران اسوه رنج و استقامت هستند و آبادانی این مرز و بوم مرهون دستان توانای آنهاست و استقلال ما مدیون صبر و قدرت بازوان این عزیزان است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه جوهره اسلام حمایت از مظلومین و مستضعفین است تصریح کرد: مشکلات موجود در کشور ناشی از تحریم ناجوانمردانه، جنگ بین فقر و غنا و مشکلات معیشتی است.

وی اظهار داشت: مسئولین باید قدر کارگران را بدانند و دغدغه آنان حل مشکلات معیشتی و موانع موجود بر سر راه تولید باشد.

دریابیگی ادامه داد: خصوصی سازی باید عدل ، تولید، انصاف و تقسیم عادلانه ثروت را بدنبال داشته باشد و اگر غیر این باشد باید جلوی آن را گرفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر ادامه داد: بازنشستگان آیینه کارگران هستند و در کشوری که به بازنشسته توجه نکند به کار تولید توجه ندارند.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم ایجاد بستر اشتغال مجدد برای بازنشستگان،  زیر پا گذاشتن میثاق ملی است و عدالت اجتماعی مخدوش می شود زیرا این عزیزان توانایی کار ندارند.

دریابیگی با بیان اینکه برخی از آقایان زمزمه هایی مطرح می کنند تا به بهانه های مختلف مثل پزشک خانواده و بیمه سلامت، بخش مدیریت تامین اجتماعی را به وزارت بهداشت دهند افزود: باید این کار از بودجه ملی انجام شود و  سازمان تامین اجتماعی باید استقلالش حفظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز