خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

۵۳۸ میلیاردتومان اعتبار پیش بینی شده لایحه ۹۴ استان

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۶۲۹

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از اعتبار پیش بینی شده این استان در لایحه ۹۴ خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی حسن نوروزی گفت: اعتبار پیش بینی شده کهگیلویه و بویراحمد در لایحه ۹۴ مشخص که این اعتبار نسبت به سال ۹۳ رشد قابل توجهی دارد.

وی، اعتبار پیش بینی شده کهگیلویه و بویراحمد در لایجه بودجه امسال را ۵۳۸ میلیارد تومان عنوان و افزود: امیدواریم درصد قابل توجهی از اعتبار پیش بینی شده به استان تخصیص داده شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۹۲ میلیارد تومان در سال گذشته به خزانه استان واریز که این رقم در سال ۹۲ اعتباری معادل ۱۹۷ میلیارد تومان بوده است.

نوروزی، با تشریح تخصیص اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های ۹۱ تا ۹۳، یادآور شد: درصد رشد این اعتبارات در سال گذشته نسبت به سال ۹۱ از محل نفت، استانی و متفرقه ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۶۰ میلیارد تومان درآمدهای عمومی کهگیلویه و بویراحمد بوده و این درحالیست که این بخش در سال ۹۲ رقمی معادل ۱۱۰ میلیاردتومان به ثبت رسیده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: رشد درآمدهای عمومی استان در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته آن ۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد که نتیجه اقدامات انجام شده برای افزایش ظرفیت‌های مالیاتی است.

ضرغام علی بازی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز