خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت نمایندگان اتاق البرز به ایلنا:

۳۰ فروردین، انتخابات هیئت رئیسه اتاق بازرگانی البرز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۱۳۷

عضو هیئت نمایندگان اتاق البرز از به تعویق افتادن انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه این تشکل بخش خصوصی تا روز یکشنبه ۳۰ فروردین ماه خبر داد.

این عضو هیئت نمایندگان اتاق البرز، به نمایندگی از سایر اعضاء، با اعلام این مطلب، به خبرنگار ایلنا، در کرج گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته قبلی، قرار بر این بود که جلسه هیئت نمایندگان اتاق البرز برای انتخاب اعضای جدید هیئت رئیسه امروز ۲۹ فروردین ماه تشکیل شود اما از آنجایی که اعضا هنوز به یک وحدت نظر کلی در این خصوص نرسیده‌اند و رایزنی‌ها در این خصوص همچنان ادامه دارد تشکیل این جلسه به فردا «۳۰ فروردین ماه» موکول شد.

گفتنی ست، بر اساس صورت جلسه‌ای که در تاریخ ۱۷ فروردین ماه جاری، با حضور ۱۴ نفر از اعضای جدید هیئت نمایندگان اتاق البرز تشکیل و امضاء شد و رونوشت آن در اختیار خبرگزاری ایلنا در البرز هم قرار گرفت، مقرر بود این جلسه امروز راس ساعت ۳ بعد از ظهر برگزار شود، که در ‌‌نهایت به روز یکشنبه ۳۰ فروردین ماه موکول شد.

شایان ذکر است، انتخاب دومین دوره هیئت رئیسه اتاق البرز با وجود ظرفیت بالای صنعتی، کشاورزی و بازرگانی و مترتب آن توقعات و انتظاراتی که صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی، از این تشکل نوپای بخش خصوصی در استان و حتی کشور دارند از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز