خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان:

کانون کارآفرینی به سازمان کارآفرینی تبدیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۵۶۳

کانون کارآفرینی به سازمان کارآفرینی تبدیل می‌شود و این لایحه‌ای در همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: هزار و ۴۱۷ واحد صنعتی فعال و هزار و ۷۵۶ شرکت تعاونی در استان همدان وجود دارد، ادامه داد: همچنین ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی در استان همدان وجود دارد که از سوی دو شهرک صنعتی با مساحت هزار و ۷۶۲ هکتار از سوی بخش خصوصی اداره می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان؛ مسعود اقلامی با بیان اینکه ۲۸۰ معدن با ذخیره یک و هشت میلیارد تن انواع محصول معدنی در استان همدان وجود دارد، عنوان کرد: ۲۸ نوع محصول معدنی در معادن استان همدان وجود دارد و ۱۶ و نیم تن انواع محصول معدنی استخراج می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج میلیون تن محصول کشاورزی در استان همدان تولید می‌شود، بیان کرد: استان همدان دارای یک و دو دهم وسعت اراضی زراعی کشور است اما چهار و نیم درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می‌کند و در تولید محصولاتی مانند سیب زمینی، سیر و گردو رتبه نخست کشور را دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه استان همدان از نظر علمی جایگاه خوبی دارد، ادامه داد: ۱۰۵ هزار دانشجو در استان همدان مشغول تحصیل هستند.

مسعود اقلامی با بیان اینکه همایش کارآفرینی در راستای ایجاد همراهی و هماهنگی بین بخش دولتی و بخش خصوصی است، ابراز داشت: برگزاری انتخابات هیئت رئیسه کانون کارآفرینان در برنامه فردا قرار دارد.

وی با بیان اینکه کانون کارآفرینی به سازمان کارآفرینی تبدیل می‌شود و این لایحه‌ای است که فردا مورد بررسی قرار می‌گیرد، بیان کرد: همایش کارآفرینی با همت دستگاه‌های مختلف و حمایت استانداری برگزار شد و امیدواریم که این همایش بهره خوبی برای استان همدان داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز