خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

لزوم ارائه راهکارهای عملیاتی حوزه فرهنگ، در شورای برنامه ریزی البرز

کد خبر : ۲۶۰۲۸۲

استاندار البرز، بر لزوم برخورداری نگاه ویژه دستگاه ها، نسبت به فرهنگ و احصاء اولویت های فرهنگی در این استان، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، حمید طهایی، در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال 93، با بیان اینکه جای کار فرهنگی بیشتر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خطیرتر از سایر بخش ها است، افزود: مدیران دستگاه های فرهنگی باید گزارش کار واحدی داشته باشند و مهمترین اولویت های فرهنگی استان را احصا نمایند و راهکارهای عملیاتی بیندیشند.

استاندار البرز گفت: ما مسئولان به عنوان نماینده دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم مسئولیت ها را بهترین نحو ممکن به انجام برسانیم و از همه سازمان ها، نهادها، ارگان ها انتظار می رود تا مباحث فرهنگی در ابعاد گسترده تری دیده شود.

وی با اشاره به نقش خطیر فرهنگ در کاهش آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی، تصریح کرد: توسعه فرهنگی کار سایر دستگاه ها را سهل تر می سازد.

طهایی، با خاطر نشان ساختن بیانات مقام معظم رهبری، پیرامون حفاظت از محیط زیست و لزوم پیوست زیست محیطی در طرح ها، گفت: به جهت ارتباط مستقیم محیط زیست طبیعی بر زندگی اجتماعی، لزوم نگاه جامع، در اجرای طرح های عمرانی  جدید و کاهش آثار منفی در طرح های اجرا شده پیشین امری ضروری ست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز