خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پدافند غیر عامل استان البرز:

طرح جامع پدافند غیرعامل استان البرز عملیاتی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۰۶

مدیر کل پدافند غیر عامل استان البرز، از آموزش پدافند غیر عامل ویژه مدیران خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، سید شهاب الدین حسینی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار، روند «طرح جامع پدافند غیرعامل استان البرز» سرعت بیشتری می‌گیرد، در جلسه «شورای پدافند غیر عامل استان» که به ریاست استاندار البرز برگزار شد؛ با ارائه سوابق و اسناد راهبردی در حوزه پدافند غیر عامل، اظهار داشت: برای تدوین سند جامع پدافند غیرعامل استان البرز باید تعامل بین کارگروهی دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود و نیازهای یکدیگر را پوشش دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: در بحث پدافند باید آسیب‌ها و تهدید‌ها شناسایی و تمهیدات لازم برای پیشگیری از آن‌ها با آموزش اندیشیده شود.

حسینی گفت: در این راستا از ۲۰ فرودین تا ۲۰ اردیبهشت کلاس‌های آموزشی ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی و کار‌شناسان فنی و مهندسی در سطح استان هستیم و دانش آموزان در مدارس نیز باید با اطلاع رسانی، نسبت به اهمیت این مسئله آگاه شوند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان البرز، با اعلام این مطلب که این اداره کل با پیگیری از معاونت برنامه ریزی استان در صدد جذب بودجه پدافند غیر عامل است، خاطرنشان کرد: مقرر شده است که طرح جامع پدافند عامل در استان‌ها از چند استان کلید زده شود تا از این طریق بتوان مراحل کنترلی و ایرادات بررسی شده و نتایج به سایر استان‌ها تسری یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز