خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز در قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم:

باید بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۶۴۷

استاندار البرز گفت: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم که روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه این قرارگاه با هدف اتخاذ تدابیر و اقدامات ویژه برای تحقق شعار سال، تشکیل شده است، افزود: هدف کلی، ایجاد بسترهای مشارکت مردم در تولید است و بر این اساس طی مشاوره از مدیران، صاحب نظران و نخبگان، تقسیم کار کرده ایم.

وی ادامه داد: مردم باید در عرصه های مختلف تصمیم گیری و تصمیم سازی کشور ورود کنند و ما باید شرایط لازم را برای این منظور فراهم کنیم. 

عبداللهی گفت: روند اجرای تمامی برنامه ها و مصوبات این قرارگاه باید ارزیابی و نظارت شود.

وی افزود: باید چگونگی تحقق مشارکت مردم در تولید و اقتصاد را با بهره گیری از توان نخبگان استان مورد مطالعه قرار دهیم و خروجی علمی این امر را اجرایی کنیم.

استاندار البرز گفت: مکان یابی ۲۷ نقطه سکونتگاهی جدید ساحلی در ۴ استان جنوبی کشور با رویکرد مولدسازی با توجه به سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات مقام معظم رهبری، صورت گرفته.  البرز نیز جزو استان های معین در این راستا است.

وی افزود: ایجاد شهرک های مسکونی در نقاط تعیین شده در دستور کار است که با مشارکت مردم و سرمایه گذاران به مرحله اجرا در خواهد آمد.

در این نشست کمیته های ۱۲ گانه اعلام شد و تا پایان هفته برای ارائه نظرات و پیشنهادات نهایی به مدیران و صاحب نظران فرصت داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز