خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار فارس:

سرمایه‌گذاری در حوزه تربیت هنرمند ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۴۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در گام دوم انقلاب در زمینه تربیت هنرمند به عنوان نقش آفرین اصلی هنر باید بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل قزل سفلی در آیین ‌معرفی چهره سال هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ در شیراز افزود: ما در 40 سال نخست انقلاب در حوزه مدیریت های مختلف هنری اقدامات خوب و فراوانی انجام دادیم اما در حوزه تربیت هنرمند باید کار و تلاش بیشتری شود.

وی ادامه داد: هنرمندان 2 وظیفه دارند که یکی درون نظام جمهوری اسلامی است و آن اینکه هنر باید علیه بی عدالتی ها و کج تابی ها خروش کند و در این مسیر هنرمندان باید با در کنار مردم و مشکلات آنها در حوزه های مختلف اجتماعی قرار گیرند و آن مشکلات را فریاد زده و مطالبه گری کنند.

قزل سفلی اظهار کرد: در خارج از کشور هم آنچه که می‌تواند صدور انقلاب را رقم بزند، فقط در سایه استفاده از ابزار هنر می‌تواند اتفاق بیافتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: تمام همایش های علمی و اقدامات در حوزه های مختلف در جای خود برای افزایش معرفت به انقلاب قطعا مفید و موثر است اما آنچه که می‌تواند صدور انقلاب را رقم بزند، هنر و هنرمندان متعهد به انقلاب هستند.

قزل سفلی، با بیان اینکه شاهد یک هم افزایی خوب بین متولیان عرصه فرهنگ و هنر در شهر شیراز هستیم افزود: باید این فرصت طلایی را برای تربیت هنرمندان جوان قدر بدانیم و سنین پایه به دنبال کشف استعدادها باشیم.

وی ادامه داد: باید زمینه های لازم را در شئون مختلف هنری آغاز کنیم چرا که آینده انقلاب از آن جوانان و در عرصه هنر از آن جوانان هنرمند است که هم برای بیان مشکلات، مستضعفان و محرومان و مردم، هم علیه بی عدالتی و هم علیه فساد قیام کنند و هم مشکلات را منطقی و هنرمندانه و با ظرافت فریاد بزنند و در کنار مردم باشند و در گام دوم انقلاب در جهت صدور انقلاب اسلامی در جهان بین الملل تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، ضمن تبریک عملیات غرور آفرین وعده صادق گفت: در این عملیات یک هماهنگی بسیار ویژه در بحث میدان و دیپلماسی اتفاق افتاد و فرزندان امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب میدان را به خوبی مدیریت کردند و یک عملیات ترکیبی پهپادی و موشکی و مستقیم علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی سیاسی و دیپلماسی بسیار خوب دولت با محوریت وزارت امور خارجه انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز