خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن استان خبر داد؛

معرفی8000 متقاضی دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۱۶

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بیش از 8000 متقاضی در استان برای دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش ایلنا، پویا تابعی در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه هزار و 575 روستای بالای 20 خانوار در لرستان وجود دارد، اظهار کرد: اجرای طرح هادی در این روستاها مصوب شده‌ است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه 906 روستای این استان مشمول اجرای طرح هادی است، یادآور شد: 153هزار واحد مسکونی بر اساس سرشماری سال 1395 در لرستان وجود دارد.

تابعی اعلام کرد: 115هزار واحد مسکونی در روستاهای لرستان با همکاری وزارت کشور و بانک‌های عامل تا به امروز مقاوم‌سازی شده‌ است.

وی با بیان اینکه حدود 75 درصد از واحدهای مسکونی در روستاهای لرستان بر اساس نرم کشوری مقاوم‌سازی شده‌ است، بیان کرد: این استان جزو استان‌های نخست برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در کشور است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان خاطرنشان کرد: میزان تسهیلات پرداختی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی به 350 میلیون تومان در سال 1403 افزایش یافته‌ است.

تابعی اعلام کرد: سهمیۀ لرستان برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در امسال 10 هزار واحد مسکونی است و 8 هزار و 700 واحد مسکونی روستایی تاکنون به بانک‌ها معرفی شده‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز