خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام‌مدیر عامل شرکت گاز استان خبر داد:

۵۰ درصد خانوار روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۹۲۵

گازرسانی به ۱۰ روستای محور خان تختی شهرستان سلماس باحضور قائم مقام مدیرعامل شرکت گاز استان، نماینده مردم سلماس در مجلس و شورای اداری این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا از سلماس،حسن احمدپور قائم‌ مقام‌ مدیر عامل شرکت گاز استان در مراسم شروع عملیات گازرسانی به ۱۰ روستای شهرستان سلماس گفت: با گازرسانی به این ۱۰ روستا ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی سلماس به ۷۰ درصد می رسد که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی ادامه داد : برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.‌

احمدپور با اشاره به گازرسانی روستایی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: هم اکنون پروژه‌های گازرسانی در سراسر استان در حال اجراست تا ضریب نفوذ گازطبیعی در بین خانوار روستایی استان ارتقا یابد.

قائم‌مقام‌مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به بیش از ۴۸۰ روستا در حال اجراست و ۵۰ درصد خانوار روستایی آذربایجان غربی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

حسن احمدپور ابراز امیدواری کرد: با همکاری نهادهای خدمات رسان و تامین به موقع اعتبارات، گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان تسریع یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز