خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

برای ساخت مسکن از مشارکت مردم استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۶۱۵

استاندار قزوین بر استفاده از جلب مشارکت سرمایه های غیرمولد مردم در ساخت مسکن برای کمک به تحقق شعار سال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در آستانه سالگرد تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) در دیدار با مدیرکل و مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: دستگاه های ذیصلاح در حوزه ساخت مسکن، به ویژه بنیاد مسکن بایستی با ایجاد شرایط مناسب زمینه را برای مشارکت بیشتر و مستقیم مردم جهت ساخت مسکن با سرمایه های خودشان فراهم کنند.

وی تاکید کرد: انجام این مساله باید بیشتر در اقشار متوسط دارای تمکن مالی متمرکز گردد تا در این راستا ضمن بررسی جوانب حقوقی و قانونی برای تحقق این امر، زمینه برای استفاده از سرمایه های غیرمولد مردم در جهت تولید مسکن ایجاد شود.

علایی با اشاره به وجود ظرفیت های مناسب اشتغالزایی در حوزه مسکن، خاطرنشان کرد: برای تحقق چنین امری نیازمند ایجاد تحول چشمگیر در حوزه مسکن و در نهایت رونق اقتصادی با استفاده بهینه از سرمایه های راکد و غیرمولد در سطح جامعه هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: بدون شک با بررسی بیشتر و دقیق تر جوانب این امر شاهد ثمرات این مساله در سایر حوزه ها از جمله تسهیل ازدواج جوانان، حل مشکل مسکن برای این قشر و افزایش سقف اشتغالزایی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش مردمی سازی اقتصاد خواهیم بود.

استاندار قزوین در این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره)، با تقدیر از زحمات و خدمات این نهاد طی یک سال گذشته در این استان، از تلاش ها و خدمات صورت گرفته قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز