خبرگزاری کار ایران

فرماندار بوئین زهرا:

اقدام ملی مسکن در بوئین زهرا به پیشرفت 50 درصدی رسیده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۹۵۶

فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: در حوزه ساخت اقدام ملی مسکن، طرح با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته این میزان اکنون به ۵۰ درصد رسیده است.

به گزارش ایلنا، محمد ادیب رامندی با اشاره به ساخت مسکن در شهرستان بوئین زهرا گفت: در اقدام ملی مسکن به پیشرفت رسیده‌ایم؛ البته اگر زیرساخت‌های خدمات عمومی نظیر آب، گاز و برق در برخی از طرح‌ها تامین شود، تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای یاد شده با سرعت بالاتری ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا به اقدامات انجام شده در حوزه راه‌های ارتباطی این شهرستان پرداخت و تصریح کرد: به دلیل کاهش دما و برودت هوا فعالیت‌های عمرانی در زمینه راه متوقف شده اما با این حال شرکت بنادر در روزهای گذشته توانست برنده منقاصه عملیات عمرانی آزادراه قزوین - بوئین زهرا - ساوه شود تا با اعتباری معادل 4 هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال به بهسازی و ایمن کردن این مسیر مبادرت کند.

ادیب رامندی ادامه داد: ترمیم محور بوئین زهرا - اشتهارد، رفع نواقص مسیر بوئین زهرا - دانسفهان و رحیم آباد و همچنین دوربرگردان طرح قلعه گنجی به سمت دشتابی نیز به تصویب رسیده و در صورتی که شرایط جوی مساعد شود، طرح‌های یاد شده وارد فاز اجرایی خواهد شد.

این مسئول از دیگر اقدامات صورت گرفته در این شهرستان را آمادگی سد بالاخانلو برای آبگیری اعلام کرد و یادآور شد: با آبگیری این سد، مشکلات آبی 5 شهر و ۳۰ روستای منطقه برطرف می‌شود و امیدواریم تا قبل از پایان سال این موضوع محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز