خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

اتصال بیش از ۶ هزار فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیکی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۸۵۸

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از اتصال ۶هزار و ۶۸۵ فروشگاه در استان به طرح کالابرگ الکترونیک خبر داد.

علی دهقانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف توزیع  و دسترسی دهک‌های کم‌درآمد از نظر تغذیه شامل پروتئین، ویتامین و ریزمغذی‌ها در کشور در حال اجرا است.

دهقانی افزود: در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی و قند و شکر با مبنای قیمت‌گذاری سال ۱۴۰۱ در فروشگاه‌های عضو طرح در استان همزمان با سراسر کشور عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون ۶هزار و ۶۸۵  فروشگاه‌ در استان به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شده اند و سایر واحد‌های صنفی و فروشگاه‌های استان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی شما جهت اتصال به این شبکه ثبت نام کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: از بامداد شنبه ۱۸ فروردین ماه اعتبار مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ برای مشمولان شارژ شده و هر نفر می‌تواند ۱۱ قلم کالای اساسی را با قیمت ۵۲۳ هزار تومان به همراه  ۲۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی دولت خریداری کند.

وی گفت: همچنین مشمولان این طرح می‌توانند  می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی "شما" و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، ضمن اطلاع از میزان اعتبار، لیست نزدیک‌ترین فروشگاه‌های عضو طرح را مشاهده کنند.

دهقانی در ادامه افزود: افرادی که عضو طرح کالابرگ نیستند می‌توانند طبق روال گذشته در سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند.

وی به فروشگاه‌هایی که در عرضه کالاها با کالابرگ تخلفاتی مرتکب می‌شوند هشدار داد و اعلام کرد که دسترسی آنها به این طرح قطع خواهد شد.

دهقانی از مردم خواست  اطلاعات فروشگاه‌های متخلف را به شماره 6369-021 اطلاع دهند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد: ۲۲۰ هزار تومان فجرانه کالابرگ در واقع نوعی تخفیف است که به مشمولان داده می‌شود بنابراین متقاضیان باید اقدام به خرید و پرداخت بخشی از پول کالا بکنند تا بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز