خبرگزاری کار ایران

با توسعه سامانه‌های ثبت تخلف انجام شود؛

استمرار روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۲۱

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس از مدیریت کنترل ترافیک شهرداری شیراز بازدید و از نزدیک درروند اقدامات توسعه‌ای این مدیریت و همچنین عملکرد ترافیکی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس از مدیریت کنترل ترافیک شهرداری شیراز بازدید کرد و از نزدیک درروند اقدامات توسعه‌ای این مدیریت و همچنین عملکرد ترافیکی ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری شیراز قرار گرفت.

محمد فرخ‌زاده در این دیدار بهره‌گیری از فناوری مدرن در زمینه کنترل ترافیک را یکی ضروریات مدیریت کلانشهرها برشمرد و گفت: شهرداری شیراز تلاش کند از تجارب کلانشهر های آسیایی و اروپایی در زمینه سامانه‌های هوشمند ترافیکی الگوبرداری کند.

وی با تقدیر از طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی مدیریت کنترل ترافیک اظهار کرد: بهره‌گیری مدیریت کنترل ترافیک از دانش بومی و توان شرکت‌های دانش‌بنیان درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند قابل‌تقدیر است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری فارس بر ضرورت اجرای طرح ترافیکی در مرکز شهر شیراز تأکید و اظهار امیدواری کرد: با توسعه سامانه‌های ثبت تخلف روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در شیراز استمرار یابد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز نیز در این بازدید گزارشی از وضعیت ترافیکی شهر شیراز ارائه کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سال جدید بیش از ۳۶۰ سامانه جدید نظارت تصویری، ثبت تخلف سرعت و همچنین محدوده کم آلاینده LEZ در شیراز نصب و راه‌اندازی می‌شود که عمده معابر پرتردد و با تردد متوسط را پوشش خواهد داد.

استمرار روند کاهشی تصادفات منجر به فوت در شیراز

هادی شه‌دوست شیرازی به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی اشاره کرد و افزود: هم‌اکنون دانشگاه‌های مهم کشور ازجمله دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی است که به‌دقت در سطح نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

وی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز