خبرگزاری کار ایران

سردار سجادیان:

طرح ترافیک شیراز را اجرا می‌کنیم

کد خبر : ۱۳۷۲۸۸

فاز دوم را زمانی اجرایی می‌کنیم که حداقل‌ها توسط دوستان شهرداری فراهم شده باشد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: از ابتدا مصمم به اجرای طرح ترافیک در شیراز بوده، هستیم و نهایتا این طرح را اجرا خواهیم کرد، اما باید زیرساخت‌های حداقلی فراهم باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، سردار سیروس سجادیان چهارشنبه در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم، در جمع خبرنگاران افزود: اکنون هم این طرح را شروع کرده‌ایم اما منطق حکم می‌کند که طرحی به این گستردگی، فاز به فاز اجرا شود.

فرمانده انتظامی فارس با یادآوری اینکه فاز ارشادی طرح ترافیک در شیراز اجرایی شده و همچنان تداوم دارد، گفت: فاز دوم را زمانی اجرایی می‌کنیم که حداقل‌ها توسط دوستان شهرداری فراهم شده باشد.

سجادیان این حداقل‌ها را شامل تکمیل خطوط ویژه، ایجاد پارکینگ حداقلی، ناوگان عمومی برای حمل و نقل و انتقال مسافرین و مکانیزه کردن کنترل ترافیک و در اختیار پلیس قرار دادن این امکان، عنوان کرد.

وی همچنین در خصوص سفر به شهرستان جهرم نیز گفت: اولین اولویت نیروی انتظامی ایجاد امنیت، آرامش و آسایش برای شهروندان است، لذا در سفر به شهرستان‌ها برآورد وضعیت امنیتی، در دستور کار قرار دارد، اگرچه شهرستان جهرم به لحاظ امنیت، اقدامات مناسبی انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز