خبرگزاری کار ایران

سرپرست جمعیت هلال احمر قزوین:

سانحه رانندگی در آزاد راه قزوین-رشت ۱۰ مصدوم برجا گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۷۳

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از وقوع دومین سانحه رانندگی در آزادراه قزوین-رشت بر اثر برخورد زنجیره‌ای خودروها با انتقال ۱۰ مصدوم به بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر صبوری‌غیاثوند با اعلام این خبر گفت: صبح امروز بر اثر برخورد زنجیره ای ۱۰ خودرو با یکدیگر در آزاد راه قزوین-رشت ۳۷ نفر حادثه دیدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: این تصادف که در کیلومتر ۵۷ آزادراه قزوین-رشت و در لاین شمالی نزدیک تونل ۴۰۰ متری و حوالی طارم روی داد، بلافاصله با اعزام ۲ تیم امداد و نجات از پایگاه های شیرین سو و کوگیر همراه بود.

به گفته صبوری غیاثوند، این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی چهار مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۶ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شب گذشت نیز یک حادثه رانندگی در آزادراه قزوین-رشت کیلومتر ۵۰ و نزدیک به طارم سفلی روی داد بود که ۹ مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از رانندگان و مسافران نوروزی خواست که ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با سرعت ایمن در جاده حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز