خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای ترافیک خبر داد:

کاهش ۳۸ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۶۶۲

دبیر شورای ترافیک از ورود بیش از ۱۸۳هزار مسافر به استان تهران تا ۴فروردین ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: فوتی‌های ناشی از تصادفات نسبت به آمار مشابه سال گذشته در استان تهران ۳۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی استانداری تهران، ابوالفضل دربانی دبیر شورای ترافیک استان تهران با اشاره به آمار ارائه شده از سوی راهور فراجا اظهارداشت: طی آمار اعلام شده از سوی راهور فراجا، از ابتدای طرح سفرهای نوروزی، از مورخ ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ۴فروردین ماه تعداد تلافات ناشی از تصادفات در ۲حوزه درون شهری۱۷ نفرو برون شهری ۶ نفر در استان تهران بود که در مجموع ۲۳ نفر فوتی تا ۴فروردین ثبت شد.

وی با اشاره به کاهشی بودن روند تلفات جاده‌ای در سفرهای نوروزی استان تهران بیان کرد: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته خوشبختانه ۳۸درصد کاهش آمار تلفات نیروی انسانی را به خود اختصاص داده است. 
 
دبیر شورای ترافیک استان تهران در ادامه با اشاره به عوامل حادث شدن تصادفات درون و برون جاده، اذعان داشت: عمده‌ترین عوامل موثر در حادث شدن این حوادث‌عدم کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و تغییر مسیر ناگهانی از سوی رانندگان در محور‌های مواصلاتی و درون شهری می‌باشد. 
 
دربانی در ادامه با اشاره به آمار اعلام شده در تعداد ورود و خروج مسافرین به استان تهران خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی راهداری استان تهران، تعداد کل مسافرین که از حوزه‌های پایانه‌های اتوبوس، مینی بوس و تاکسی‌های که زیر نظر اداره کل راهداری و حمل ونقل درون جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند تاکنون تعداد ۳۴۲ هزار و ۳۶۶ نفر در استان تهران وارد و خارج شدند که از این تعداد ۱۸۳هزار و ۱۳۳نفر مسافر وارد استان تهران شدند. 
 
وی در پایان با اشاره به بیشترین حجم خروج مسافر از استان تهران یادآور شد: بیشترین آمار خروج مسافران در تاریخ ۲۸اسفندماه ۱۴۰۲ ثبت شده که تعداد آن ۴۴هزار و ۵۳۴ نفر بوده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز