خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت:

روزهای بهاری را با سرعت و سبقت خراب نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۳۹

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت با اشاره به وضعیت ترافیکی امروز شهر تهران، گفت: اصرار بر سرعت زیاد در معابرخلوت برابر با حادثه است، لطفا با سرعت مقرره برانید.

به گزارش ایلنا از پلیس، سرهنگ علی اصغر شریفی، ضمن اشاره به این مطلب که برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند، گفت: این دسته از رانندگان علاوه بر به خطر انداختن جان خود، به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند. 

این مقام انتظامی عنوان کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز، نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد. 

وی افزود: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز، پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنند. 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت، تصریح کرد: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است با سرعت خودروی خود باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد راننده بتواند خودرو را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند. 

وی در پایان اظهار کرد: دقایقی قبل در محدوده جنوب به شمال بزرگراه نواب ورودی تونل توحید سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر برخورد داشتند که به همین دلیل شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که با تلاش همکاران بنده خودروها کنار کشیده شده و ترافیک به حالت عادی بازگشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز