خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان:

ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان اما پر تردد است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۲۵

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۵۷ هزار خودرو وارد استان شده است، گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان اما پر تردد است.

به گزارش ایلنا از رشت، جاور صفاری با اشاره به آخرین وضعیت محورهای گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای مواصلاتی گیلان روان و پرتردد است.

وی با بیان اینکه تردد در باند جنوب به شمال محدوده امامزاده هاشم به سراوان به دلیل ورود مسافران پرحجم است، افزود: با این وجود در هیچ نقطه از گیلان گره ترافیکی وجود ندارد.

صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۴۵۷ هزار خودرو وارد گیلان شده است، اضافه کرد: روز قبل با ورود حدود ۹۵ هزار خودرو بیشترین آمار تردد ثبت شده است.

وی با بیان اینکه طی ۶ روز طرح نوروزی متأسفانه ۲ نفر از هموطنانمان به دلیل حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند، تصریح کرد: ۳۵ درصد از علت وقوع حوادث به دلیل عدم توجه به جلو و سرعت‌های غیر متعارف بوده است.

صفاری با اشاره به وضعیت جوی و بارندگی در استان ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر معابر استان خیس و لغزنده است لذا از مسافران و رانندگانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند تقاضا دارم تا از رفتارهای پر خطر به ویژه سرعت‌های غیر مجاز اجتناب کرده و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز