خبرگزاری کار ایران

در مقایسه با سال ١۴٠١ محقق شد؛

کاهش ۸۷ درصدی تماس‌های مرکز ارتباط با مشتریان آبفا البرز در روز پایانی سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۳۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از کاهش ۸۷ درصدی تماس های مردمی با مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز(سامانه ۱۲۲)در روز پایانی سال ۱۴۰۲ و در مقایسه با زمان مشابه در سال ١۴٠١ خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمید رضا نامداری با اشاره به کاهش ۸۷ درصدی تماس‌های مرکز ارتباط با مشتریان آبفا البرز در روز پایانی سال۱۴۰۲ اظهار کرد: طی روز پایانی سال ۱۴۰۱، تعداد یکهزار و۲۳۱ تماس قطعی آب در سامانه ۱۲۲ آبفا البرز ثبت شد که با توجه به کاهش تعداد تماس های روز پایانی سال ۱۴۰۲ به ۱۴۵ مورد، شاهد کاهش ۸۷ درصدی گزارشات مردمی در این خصوص هستیم.

وی افزود: به رغم افزایش مصرف آب در ساعات پایانی سال که مشابه میزان مصرف پیک تابستان است با همت و تلاش پرسنل شرکت آبفا البرز به ویژه کارکنان حوزه بهره برداری و توسعه آب، برای اولین بار طی بیست سال اخیر، مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان(۱۲۲) فاقد تماس و گزارشات مردمی در خصوص افت فشار یا قطع جریان آب گسترده و منطقه ای ناشی از عدم تامین آب در شبکه توزیع بود.

مدیرعامل آبفا البرز گفت: تماس های دریافتی  مرکز پاسخگویی ۱۲۲ شرکت آبفا البرز در روز پایانی سال صرفا" از سوی مشترکینی بوده که در طبقات سوم به بالا و فاقد پمپ آب و مخزن ذخیره استاندارد توصیه شده از سوی کارشناسان شرکت آبفا البرز در مجمتع های مسکونی خود بوده اند.

وی در خاتمه ضمن تشکر از همراهی مردم به جهت مدیریت مصرف آب در روزهای پایانی سال تصریح کرد: این مهم نشان از اثر گذاری اقدامات صورت پذیرفته در حوزه عملیاتی شرکت طی یکسال گذشته و همراهی مردم در مدیریت مصرف آب بوده و امیدواریم تنش آبی پیش رو در سال ۱۴۰۳ را به بهترین نحو ممکن سپری تا رضایت حداکثری مشترکین حاصل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز