خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری گلستان خبرداد؛

با راه اندازی پاسگاه پلیس راه گرگان_علی آباد محور این منطقه تحت پوشش کنترل هوشمند قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۸۸

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با راه اندازی این پاسگاه کنترل محور شریانی گرگان- علی آباد، توسکستان و محورهای روستایی تحت پوشش آن در کنترل هوشمند پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی درحاشیه افتتاحیه پلیس راه اظهار کرد: پاسگاه پلیس راه گرگان- علی آباد با حضور استاندار در محور گرگان _ علی آباد کتول(حدفاصل تقی آباد به نوده ملک) افتتاح شد و برای احداث این ساختمان 170 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به موقعیت حساس منطقه و بیشترین حجم تردد در محور گرگان- علی آباد و بیشترین آمار تصادفات و تلفات جاده ای؛ تدبیر و همفکری مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه منجر به احداث این پاسگاه از سال 1401 شد.

به گفته وی، این پاسگاه در دو طبقه با متراژ ۴۰۰ متر مربع ساختمان در عرصه به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع شروع شده بود که در سال ۱۴۰۲ با پیگیری های بعمل آمده و تامین اعتبارات مورد نیاز شتاب گرفت.

به گفته وی، کاهش فاصله زمانی حضور پلیس در زمان بروز حوادث جاده‌ای از مهمترین اولویت‌های افتتاح این پاسگاه است.

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کنترل هوشمند تردد‌ها و استفاده از فناوری‌های نوین در ماموریت‌های پلیس انتظار است با ایجاد این پاسگاه شاهد کاهش تصادفات و ایمنی تردد‌ها در منطقه باشیم. به همت سازمان راهداری از سال ۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث و ۱۷۷ باب بازسازی در حوزه پاسگاه‌ها داشتیم.

در مراسم افتتاح این پاسگاه علاوه بر استاندار؛ فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راه استان، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از معاونین و روسا و کارشناسان پلیس راه و راهداری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز