خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

رفت و آمد در جاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۷۹۴

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: رفت و آمد در جاده‌های کوهستانی گلستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و افراد قبل از حرکت از طریق سامانه تلفن گویای ۱۴۱ از وضع راه‌ها مطلع شوند.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی اظهارکرد: هم اکنون در تمام جاده‌های کوهستانی گلستان برف می‌بارد و در جاده‌های پایین دست نیز شاهد بارش باران پراکنده هستیم.

مصدقی گفت: جاده جنگل گلستان به خراسان شمالی، ارتفاعات درازنو کردکوی، توسکستان گرگان، دهنه محمدآباد و زرین گل علی آبادکتول، فارسیان و خوش ییلاق آزادشهر، اولنگ رامیان، چهل چای مینودشت و محور گلیداغ مراوه تپه برفی است و رفت و آمد در این جاده‌ها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی گفت: هم اکنون رفت و آمد خودرو‌ها در گردنه خوش ییلاق آزادشهر گلستان به شاهرود به سبب برف و مه آلودگی با کندی انجام می‌شود، اما در دیگر محور‌های کوهستانی گلستان ترافیک روان است.

مصدقی افزود:۳۵ گروه راهداری با ۱۷۰ دستگاه ماشین راهداری برای بازنگهداشتن راه‌های گلستان در تلاشند.

وی از رانندگان خواست؛ هنگام فعالیت دستگاه‌های راهداری برای برف روبی و نمک پاشی، صبور باشند و با توقف در جاده اجازه دهند راهداران عملیات باز کردن جاده‌ها را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز