خبرگزاری کار ایران

تداوم بارش برف در برخی جاده‌های استان مرکزی / رانندگان زنجیرچرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه در پی بارش‌های برف صورت گرفته، برخی جاده‌های این استان برفی است، گفت: بنابراین رانندگان باید با احتیاط رانندگی کرده و برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی فاصله طولی و عرضی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد جهانی افزود: همچنین در این رابطه نیاز است رانندگان برای تردد در جاده‌های استان، ضمن اطمینان از سلامت وسیله نقلیه، تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لوازم گرمایشی و آذوقه خشک همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش برف در جاده‌های شهرستان‌های اراک و شازند از جمله شازند ـ ازنا، اراک ـ خمین، اراک ـ سلفچکان، توره ـ بروجرد محدوده گردنه زالیان، اراک ـ فرمهین و اراک ـ توره در محدوده روستای مهدی آباد ادامه دارد که البته بیبشترین میزان آن در گردنه زالیان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار داشت: مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل همواره و در تمام ایام سال ضمن رصد آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها، آماده پاسخگویی از طریق شماره تلفن 141 است تا سفری ایمن برای کاربران جاده‌ای رقم بخورد.

جهانی تصریح کرد: 380 نفر راهدار با استفاده از 226 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری وظیفه برفروبی و نمک پاشی در جاده‌های استان مرکزی را برعهده دارند و 35 راهدارخانه نیز در جاده‌های استان در راستای خدمت‌رسانی به مسافران و مردم فعال هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز