خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان:

بارش برف در استان مرکزی شدت می‌گیرد / قطعاً برای امشب و فردا هشدار صادر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۷۶

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار آغاز بارش برف از صبح روز شنبه 24 دیماه 1401 وجود داشت، گفت: امشب بارش برف در استان شدت می‌گیرد و تا فردا عصر ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا مرادی افزود: امروز شاهد بارش چندان زیادی در استان نخواهیم بود و به شکل پراکنده و برخی ساعات بارش دریافت می‌شود، اما از بامداد فردا بارش برف در استان شدت می‌گیرد و تا عصر فردا نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بارش برف برای امروز در حدی نیست که هواشناسی برای آن اعلام هشدار کند، اما قطعاً برای امشب و فردا هشدار صادر می‌شود. همچنین احتمال بارش در فردا شب به شکل پراکنده در برخی نقاط وجود دارد.

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود که متوسط بارش در استان به حدود 15 سانتی‌متر برسد. در اراک نیز این میزان 2 تا 10 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مرادی تصریح کرد: با فعالیت این سامانه دمای شب افت بسیار شدیدی نخواهد داشت و قطعاً شرایط دمایی به مانند 2 روز پیش که دما در برخی مناطق استان به منفی 12 درجه سانتیگراد رسید، نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعاً سرمای هوا ملموس بوده، اما نسبت به روزهای گذشته قدری گرمتر می‌شود، بیان داشت: از روز سه‌شنبه مجدداً سیستم بارشی فعال می‌شود، اما به نظر می‌رسد که استان را درگیر نکند. هر چند که احتمال تغییر نقشه‌های پیش‌بینی وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز