خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

حضور ۱۲۶ راهدار در عملیات برفروبی راه های کوهستانی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۸۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در عملیات برفروبی راههای کوهستانی استان 126 راهدار بطور مستمر، حضور داشتند و بارش برف سنگین در روزهای اخیر تردد در برخی محورهای کوهستانی گلستان را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش ایلنای گلستان، عادل مصدقی اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته، راهداران استان گلستان با تلاش شبانه روزی و بکارگیری 79 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک، اقدام به برفروبی و بازنگهداشتن 635  کیلومتر از محورهای کوهستانی استان کردند.

وی ادامه داد: بارش برف سنگین در روزهای اخیر، ارتفاعات استان گلستان را سفیدپوش کرد و تردد در برخی محورهای کوهستانی را با مشکل مواجه کرد.در عملیات برفروبی راههای کوهستانی استان 126 راهدار بطور مستمر، حضور داشتند.

وی افزود: در این عملیات، 554 تن شن و نمک برای یخ زدایی و جلوگیری از لغزندگی جاده ها مصرف شده است.

مصدقی با اشاره به تداوم بارش برف در برخی مناطق استان، از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت، با احتیاط کامل و تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ رانندگی کنند و با راهداران و پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان خواست تا قبل از سفر، از طریق سامانه 141 از وضعیت راه ها مطلع شوند.علاوه بر این، اکیپ های راهداری در حال حاضر در حال آماده باش کامل هستند و در صورت نیاز، عملیات برفروبی و بازگشایی محورها را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز