خبرگزاری کار ایران

آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۹۳۸

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: ثبت‌نام آزمون‌های استخدامی شهرداری‌های استان فارس از تاریخ ۲۵ اسنفندماه تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید احسان اصنافی امروز، ۲۸ اسفندماه گفت: آزمون پذیرش نیروهای قرارداد کارمعین همزمان برای شهرداری‌های ۱۰ استان آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و همدان و آزمون پذیرش فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد همزمان با سایر استان‌ها در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام از طریق سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.irبرگزار خواهد شد، افزود: زمان برگزاری آزمون فرزندان شاهد و جانبازان بالای ۷۰ درصد روز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و آزمون پذیرش نیروهای قرارداد کار معین روز ۱۰ خردادماه ۱۴۰۳ خواهد بود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس ادامه داد: دو آزمون جذب نیرو برگزار خواهد شد و طی آن ۱۷۰ نفر از فرزندان ایثارگران و ۸۰ نفر قرارداد کار معین جذب شهرداری استان خواهند شد.

اصنافی، نیروی انسانی را پایه موفقیت و عامل اصلی تحول در سازمان شهرداری برشمرد و گفت: حضور نیروهای توانمند و با انگیزه در آزمون استخدامی شهرداری‌های استان فارس می‌تواند زمینه‌ساز تقویت نیروی انسانی کارآمد در بدنه شهرداری‌ها شده و خدمت‌رسانی به مردم را ارتقا دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز