خبرگزاری کار ایران

در راستای جهاد آبرسانی؛

ساخت مخزن 700 مترمکعبی مجتمع آبرسانی فارسجین تاکستان به اتمام رسید

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۹۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: عملیات عمرانی بتن ریزی مخزن ۷۰۰ مترمکعبی مستقر در روستای حسین آباد جرندق منطقه ضیا آباد تاکستان به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، داراب بیرنوندی با اعلام این مطلب افزود: مخزن یاد شده ذیل پروژه جهاد آبرسانی فارسجین است که با همکاری بسیج سازندگی استان در حال اجرا است و ۱۷ روستای منطقه را با جمعیتی معادل ۸۷۳۱ نفر پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: با اتمام مخزن روستای جرندق، هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی پروژه فارسجین به ۵۳ درصد رسیده است. 

بیرنوندی خاظر نشان کرد: برآورد ریالی اجرای کامل پروژه مجتمع تامین آب آشامیدنی فارسجین یک‌هزار و 504 میلیارد ریال است و طبق برنامه ریزی در مدت 36 ماه از زمان شروع عملیات کامل خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح فازهای پروژه‌های جهاد آبرسانی استان پرداخت و گفت: فاز اول طرح جهاد آبرسانی در 96 روستای استان و در ذیل 5 مجتمع آبرسانی شامل مجتمع‌های الموت، قاقازان، ضیاء آباد 1و2، فارسجین و ماهین با مبلغ ۲۳۹ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی فاز دوم را نیز مشتمل بر ١٤٠ روستا و با مبلغ قرارداد 9 هزار و 35 میلیارد ریال دانست که بر طبق آن جمعیتی معادل 90 هزار و 244  نفر، شامل 28 هزار و 272 خانوار تحت پوشش قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز