خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

11 قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در سال جاری در مجموع 11 پرونده قرارداد واگذاری راکد و نیمه فعال به فسخ و آزادسازی اراضی صنعتی منجر شده که در راستای جذب سرمایه‌گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار شده است.

به گزارش ایلنا، رضا صفاری در این باره اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 14 هکتار از اراضی راکد غیرفعال شهرک‌های صنعتی با فسخ قرارداد و آزادسازی، در چرخه واگذاری مجدد به متقاضیان واجد صلاحیت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: این آزادسازی‌ها در راستای فعال سازی قراردادهای واگذاری صنعتی و حق بهره‌برداری راکد و جلوگیری از هدر رفت منابع و ظرفیت‌های موجود و تاکید دستگاه‌های قضایی و نظارتی صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: اهلیت سرمایه‌گذارانی که متقاضی دریافت زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین هستند با جدیت بررسی می‌شود با این حال افراد در صورت واجد شرایط بودن امکان تحویل زمین را دارند اما اگر به تعهدات خود در زمینه ساخت و ساز واحدهای تولیدی عمل نکنند مطابق قانون زمین واگذار شده از آنان بازپس گرفته می‌شود.

صفاری خاطرنشان کرد: کارگروه پایش قراردادهای راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین که  از سال گذشته فعال شده بود تا در خصوص اعمال قانون بازپس گیری اراضی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و جلوگیری از دلالی و سوء جریانات اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز