خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اعلام کرد؛

آغاز توزیع میوه و خرما در ۵۱ نقطه‌ گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۶۱۳

قیمت پرتقال هر کیلو ۱۶ هزار تومان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از آغاز توزیع میوه شب عید و خرما ویژه ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ نقطه استان در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌های استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، صالح محمدی از آغاز توزیع میوه شب عید و خرما ویژه ماه مبارک رمضان از فردا در ۵۱ نقطه استان در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌های استان خبر داد.

محمدی اظهار کرد: تاکنون ۲۰۰ تن سیب اشنویه استخوانی قرمز و سفید در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده و میانگین وزنی این سیب‌ها ۱۴۰تا ۲۲۰ گرم است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۱۸۰ تن پرتقال تامسون از باغداران شرق گیلان خریداری شده و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود و میانیگن وزنی این پرتقال‌ها بین ۱۹۰ تا ۲۹۰ گرم است.

محمدی یادآور شد: قیمت سیب با کیفیت زرد و قرمز هر کیلو ۳۷ هزار تومان و قیمت پرتقال هر کیلو ۱۶ هزار تومان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با اشاره به تامین خرما برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: ۸ تن خرما مضافتی کرمان به قیمت عرضه ۹۲ هزار تومان ویژه توزیع در استان مهیا شده است.

محمدی تصریح کرد: قیمت میوه و خرما ۱۵ درصد پایین‌تر از بازار است و البته خرما تا ۲۰ درصد پایین‌تر از قیمت بازار نیز ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع خرما از دیروز همزمان با اول رمضان در نمایشگاه بین المللی و روستا بازار شهر رشت شروع شد و از فردا پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه در ۱۰ نقطه در شهر رشت و خمام و ۴۱ نقطه در شهرستان‌ها و ۱۰ نقطه در بخش‌ها و دهستان‌ها توزیع میوه و خرما انجام خواهد شد.

محمدی در پایان از توزیع مرغ منجمد و گوشت یخ زده در اتحادیه‌های شهرستانها و رشت خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز