خبرگزاری کار ایران

رئیس تعاون روستایی قزوین خبر داد:

آغاز مرحله دوم عرضه میوه ستاد تنظیم بازار در قزوین/ توزیع میوه تا پایان تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۳۳

رئیس تعاون روستایی قزوین گفت: مرحله دوم عرضه میوه عید "پرتقال و سیب" ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در استان از امروز شنبه در غرفه‌های منتخب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود محمودی افزود: پیش از این قرار بود پس از توزیع چند روزه میوه، مرحله دوم عرضه از پنجم فروردین آغاز شود که به دلیل نیاز و درخواست بازار و در پی تشکیل نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار، این مهم به امروز موکول شد.

وی اظهار داشت: غرفه‌های منتخب توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار قزوین در میدان مادر، میدان حسن نصرالله، بوستان هشت بهشت، شهرک کوثر، جنب پارک سوار ولیعصر(عج)، خیابان شهید انصاری، جنب امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)، جنب اداره غله و خیابان راه آهن مستقر هستند.

این مسئول با بیان اینکه در این غرفه ها پرتقال تامسون با قیمت هرکیلو 3800 تومان و سیب دماوند 6 هزار تومان عرضه می شود،اظهار داشت: توزیع میوه عید در این غرفه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

محمودی با اشاره به ذخیره سازی 2 هزار تن میوه در سردخانه های قزوین برای توزیع در تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: کیفیت میوه های عید امسال ستاد تنظیم بازار به مراتب نسبت به سال های گذشته بهتر و بالاتر است.

این مسئول با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی میوه فروش و یا تامین کننده 100 درصد میوه بازار نیست و با هدف تنظیم بازار و تعادل سازی قیمت‌ها، اقدام به توزیع میوه عید می‌کند،اظهار داشت: توزیع در قالب غرفه‌های ستاد تنظیم بازار با قیمت مصوب دولتی موجب شده تا قیمت میوه های عرضه شده در بازار 2 تا 3 هزار تومان کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش تقاضا برای میوه در سطح بازار امیدواریم با گسترش نظارت ها از سوی بازرسان دستگاه های متولی از جمله تعزیرات حکومتی و سازمان صمت و برخورد با گران فروشان، شاهد حفظ ثبات و آرامش در بازار میوه عید باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز