خبرگزاری کار ایران

فرماندار مطرح کرد؛

ضرورت فعالیت بیشتر گشت های بازرسی در شهرستان البرز

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۸۶۶

فرماندار البرز گفت: گشت‌های بازرسی صنوف این شهرستان با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال فعال تر از گذشته عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا گروسی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان، افزود: تاکنون پنج هزار و 420 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، صنعتی و انبارها و سردخانه ها در این شهرستان انجام شده و 220 مورد گشت مشترک دستگاه های نظارتی نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال و ضرورت توزیع کالاهای اساسی، باید گشت های نوروزی و بازرسی صنوف در روزهای منتهی به سال جدید و ایام نوروز در سطح شهرستان فعال تر شوند.

فرماندار البرز با بیان اینکه بازرسی‌ها باید بیشتر از فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، توزیع کنندگان گوشت و مرغ و لوازم خانگی‌ها صورت گرفته و بر نحوه توزیع اقلام نیز نظارت شود، افزود: گشت های نوروزی و بازرسی صنوف به صورت صبح و عصر و بازرسی های مشترک با ادارات از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت جدی ادامه خواهد داشت.

گروسی در پایان از راه اندازی و تخصیص 14 غرفه جهت توزیع میوه شب عید در سطح شهرستان خبر داد.

شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند در 15 کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز