خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

چهارشنبه سوری در قزوین 125 مصدوم برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۱۶۰

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: در پایان چهارشنبه سوری و تا ساعت 24 شب گذشته 125 نفر در استان مصدوم شدند که 20 نفر از آن‌ها صرفا عابر بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حسن اسماعیلی درباره مصدومین چهارشنبه سوری گفت: در استان قزوین 107 مرد و 18 زن براثر حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند که بیشتر آن‌ها با آمار 57 نفر در رده سنی 10 تا 19 سال قرار داشتند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: 28 نفر از مصدومین بالای 30 سال، 20 نفر زیر 10 سال و 20 نفر هم بین 20 تا 29 سال بودند.

وی عنوان کرد: دست با 67 مورد بیشرین میزان آسیب‌ها را به خود اختصاص داد؛ همچنین 34 نفر از ناحیه چشم؛ 17 نفر از ناحیه سر و گردن، 14 نفر از ناحیه پا مصدوم شدند؛ برای دو نفر هم تمام بدن درگیر بوده و 3 مورد هم سایر مصدومیت‌ها بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان قزوین با 49 مصدومین بیشتر میزان را به خود اختصاص داد؛ تاکستان با 26، البرز با 21، آبیک با 13، بوئین زهرا با 10 و آوج با 6 مصدوم در رده‌های بعدی قرار داشتند.

در سال گذشته 170 نفر در استان مصدوم شده و یک نفر هم جان خود را از دست داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز