خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

بیش از 326 میلیون خودرو از راه‌های قزوین عبور کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۶۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۶ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۲۴۳ تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۵.۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا، جواد حق‌لطفی با اعلام این خبر افزود: تمام راه‌های شریانی و اصلی استان قزوین تحت پوشش سامانه‌های ثبت تخلف عبور و مرور است و گزارش تخلفات ثبت شده از این دوربین‌ها به منظور اعمال قانون به پلیس راهور ارسال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه ۹۵۳ هزار و ۶۲۲ تخلف ، با ۴۴ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان به ثبت رسیده است، اضافه کرد: علاوه بر این در حال حاضر ۲۹ دستگاه نظارت تصویری و ۶۵ دستگاه تردد شمار به منظور رصد عبور و مرور در جاده‌های استان فعال است و به زودی ۶ دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید نیز به این ظرفیت افزوده خواهد شد.

این مسئول گفت: از مجموع وسایل نقلیه‌ای که در همین مدت از راه های استان قزوین عبور کرده‌اند، 16.90 درصد آن مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده و میانگین سرعت خودروها در راه‌های قزوین ۷۷.۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

حق‌لطفی همچنین با اشاره به فعالیت ۲ دستگاه سامانه توزین در حین حرکت به منظور کنترل اضافه تناژ بار گفت: در سال جاری ۱۸۷ هزار و ۸۰۱ تن بار مازاد بر ظرفیت مجاز با استفاده از همین سامانه کشف و توقیف شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: سامانه توزین در حین حرکت (WIM) از روش‌های هوشمند مفید و کاربردی برای بررسی و کنترل وزن وسایل نقلیه باری است که اطلاعات را بدون صرف وقت و به صورت برخط در اختیار کارشناسان حمل و نقل و پلیس راه قرار می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز