خبرگزاری کار ایران

با ساخت مجتمع‌های جدید؛

تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی قزوین به ۶۲ مورد افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۰۷۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: با ساخت ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی تعداد مجتمع‌های استان به ۶۲ مورد افزایش پیدا خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جواد حق لطفی گفت: درحال حاضر ۳۹ مجمتع فعال داریم که ۲ مجتمع خدمات رفاهی در سال جاری به تعداد مجتمع‌های فعال این استان افزوده شده و تاکنون نیز 19 پروانه بهره‌برداری در این زمینه مورد تمدید اعتبار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با بیان اینکه ساخت مجتمع خدمات رفاهی بین جاده‌ای یعنی ایجاد یک مکان مناسب برای استراحت و تامین نیازهای ضروری مسافران و رانندگانی که در جاده‌های برون‌ شهری تردد می‌کنند، افزود: این مراکز به طور معمول شامل بخش‌های مختلف از جمله رستوران، فروشگاه، پمپ بنزین، تعمیرگاه، مسجد، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، محوطه بازی کودکان، خودپردازهای بانکی هستند.

حق لطفی به برخی از مزایای احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی پرداخت و یادآور شد: ارایه خدمات متنوع و مطلوب به مسافران و رانندگان برون شهری، محلی برای رفع خستگی در راستای افزایش سطح ایمنی جاده‌‌ها، کاهش هزینه‌های سفر و آلودگی زیست محیطی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای اشتغالزایی و توسعه منطقه‌ای از جمله مزایای این مجتمع‌های خدمات رفاهی محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر درخواست‌ کنندگان احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان قزوین، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند که اقدامات ویژه و قابل توجهی در خصوص جذب و تشویق آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز