خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی استان خبر داد؛

صدور هشدار زرد و نارنجی هواشناسی برای قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۴۶

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: درپی پیش‌بینی بارش برف و باران و کولاک برای قزوین هشدار هواشناسی زرد و برای مناطق کوهستانی هشدار نارنجی صادر شده است.

مریم بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: تا اواخر هفته با فعالیت سامانه بارشی سرد در استان برخی ساعت‌ها بارش برف و باران را خواهیم داشت که بیشتر بارش‌ها برف خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قزوین ادامه داد: در مناطق کوهستانی و سرد بارش برف و احتمال کولاک پیش‌بینی شده است.

وی عنوان کرد: به لحاظ دمایی از امروز تا پایان هفته باتوجه به استقرار هوای سرد، کاهش محسوس دما را پیش رو داریم.

بهروزی بیان کرد: از اواخر دوشنبه تا اواخر وقت پنجشنبه باتوجه به بارش‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید افقی، احتمال انسداد مسیرهای روستایی و کوهستانی و همچنین آسیب به سازه‌های سبک قابل پیش‌بینی است.

وی ادامه داد: محکم کردن سازه‌های سبک و اجتناب از صعود به ارتفاعات ضرورت دارد.

بهروزی خاطرنشان کرد: کمترین میزان دمای استان بامداد امروز با منفی ۲ درجه در کوهین و بیشترین میزان دما ظهر دیروز با ۱۷ درجه در رازمیان به ثبت رسید، دمای هوای قزوین هم بین صفر و ۱۴ درجه در نوسان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز