خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری:

داوطلبان مجلس اجازه تبلیغ در مسیر جشن نیمه شعبان قزوین را ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۸۴۳

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین درباره امکان حضور و تبلیغات کاندیداهای ورود به مجلس در مسیر برگزاری جشن نیمه شعبان گفت: حضور کاندیداها در مسیر جشن آزاد اما فعالیت تبلیغاتی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان، پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

محمد خورشیدی در این مراسم گفت: یکی از راهبردهای اساسی دولت فراهم کردن فضا برای ایجاد نشاط اجتماعی است و جشن‌های میلاد ائمه اطهار (ع) بستری برای رسیدن به این هدف است، عید غدیر و میلاد پیامبر اکرم(ص) نمونه‌هایی از آن بود و در نیمه شعبان هم اجرا می‌شود.

عنوان کرد: این مراسم‌ها بدون اسم نهادها و با کمک بخش مردمی برگزار می‌شود و این چرخشی تحول آفرین است، هر چقدر مسیر را برای گروه‌های مردمی باز شود، شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

برگزاری جشن شب نیمه شعبان در 20 محله قزوین

این مسئول اظهار کرد: امروز در ۲۰ محله جشن و در ۱۰ مسجد و امامزاده مراسم احیای شب نیمه شعبان را داریم، در تمام شهرستان‌های استان هم برگزاری جشن خیابانی پیش‌بینی شده است که برای اولین بار اتفاق می‌افتد و نورافشانی هم خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: فردا از ساعت ۸ صبح تا ۲۱ برای خیابان سپه محدودیت ترافیکی برقرار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲۳ هم وجود دارد: البته در خیابان‌های همجوار ازجمله پیغمبریه و هلال احمر امکان تردد وجود دارد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: جشن از ساعت ۱۴ تا ۲۰ و با محوریت خانواده برگزار می‌شود و برای تمام گروه‌های سنی خانواده‌ها برنامه طراحی شده است.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به درپیش بودن انتخابات، این موضوع و پاسخگویی به شبهه‌ها هم درنظر گرفته شده است.

خورشیدی بیان کرد: برای هماهنگی بین فعالین و گروه‌های مردمی، یک ستاد مردمی تشکیل شده تا به بهتر برگزار شدن مراسم کمک می‌کند و از دولتی‌سازی به سمت مردمی‌سازی حرکت کرده‌ایم.

وی با اعلام ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی در مسیر جشن خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه نمی‌توان زیرساخت‌ها را برای حضور همه کاندیداها فراهم کرد، براساس قانون جدید انتخابات تبلیغات باید در ستادهای انتخاباتی باشد، ستادهایی هم که در این مسیر قرار داشته باشند نباید از این فرصت برای تبلیغ و برگزاری ایستگاه صلواتی یا سایر برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز